Grudzień 15, 2017, 05:01:43

Autor Wątek: Regulamin forum  (Przeczytany 6152 razy)

Mariusz

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Regulamin forum
« dnia: Lipiec 05, 2010, 07:57:32 »
I. REGULAMIN

1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.

2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).

3. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane.

4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.

5. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

6. Podpis użytkownika nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" dlugość (wielkość).

7. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.

8. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

9. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.

10. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.

11. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).

12. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.

13. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.

14. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.

15. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.

16. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.

17. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.

18. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.


II. BAN

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.

3. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.

4. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.

III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.